このページのリンク

利用統計

  • このページへのアクセス:108回

  • 貸出数:5回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Interaction in cooperative groups : the theoretical anatomy of group learning

責任表示 edited by Rachel Hertz-Lazarowitz, Norman Miller
データ種別 図書
出版者 Cambridge : Cambridge University Press
出版年 1992
本文言語 英語
大きさ viii, 294 p. : ill. ; 24 cm
概要 Brings together related research from education, developmental psychology, and social psychology in an approach that is both integrative and analytical.
Brings together related research from educati...n, developmental psychology, and social psychology in an approach that is both integrative and analytical. 続きを見る

所蔵情報


中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] 007211996002906 教育/13.8A/257A 1995

教育 研究室 068072192002356 教育/138A/257 1992

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Hertz-Lazarovits, Rachel
Miller, Norman, 1933-
件 名 LCSH:Group work in education
LCSH:Interaction analysis in education
分 類 LCC:LB1032
DC20:371.3/95
書誌ID 1000057832
ISBN 0521403030
NCID BA18904287
巻冊次 ISBN:0521403030
:pbk ; ISBN:052148376X
登録日 2009.09.10
更新日 2009.09.10

類似資料

この資料を見た人はこんな資料も見ています

この資料を借りた人はこんな資料も借りています