このページのリンク

利用統計

  • このページへのアクセス:12回

  • 貸出数:8回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Re-made in Japan : everyday life and consumer taste in a changing society

責任表示 edited and with an introduction by Joseph J. Tobin
データ種別 図書
出版者 New Haven : Yale University Press
出版年 c1992
本文言語 英語
大きさ viii, 264 p. : ill. ; 25 cm
概要 This entertaining and enlightening book shows how the Japanese have transformed Western goods and services-from ballroom dancing to department stores-to suit their own culture.
This entertaining and e...lightening book shows how the Japanese have transformed Western goods and services-from ballroom dancing to department stores-to suit their own culture. 続きを見る

所蔵情報


中央図 自動書庫 068172193003961 361.6/R 26/1 1992

言文 英語 032212011506577 302.1/To 14 1992

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Tobin, Joseph Jay
件 名 LCSH:Ethnology -- Japan  全ての件名で検索
LCSH:Japanese -- Ethnic identity  全ての件名で検索
LCSH:Consumers -- Japan -- Attitudes  全ての件名で検索
LCSH:Japan -- Economic conditions  全ての件名で検索
LCSH:Japan -- Social life and customs  全ての件名で検索
分 類 LCC:GN635.J2
DC20:306/.0952
NDC8:302.1
書誌ID 1000040322
ISBN 0300052057
NCID BA18643864
巻冊次 ISBN:0300052057
: pbk ; ISBN:0300060823
登録日 2009.09.10
更新日 2009.09.16

類似資料