このページのリンク

利用統計

  • このページへのアクセス:268回

  • 貸出数:16回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
The design of everyday things

責任表示 Donald A. Norman
データ種別 図書
出版者 London : MIT
出版年 1998
本文言語 英語
大きさ xiii, 257 p. : ill. ; 23 cm
概要 A popular, entertaining, and insightful analysis of why some products satisfy customers while others only frustrate them. B & W photographs and illustrations throughout.

所蔵情報


理系図2F 開架 003211999007018 501.8/N 96 1998

書誌詳細

別書名 その他のタイトル:The psychology of everyday things
一般注記 Originally published as: The psychology of everyday things. New York: Basic Books, 1988
Includes bibliographical references (p. 241-247) and index
著者標目 *Norman, Donald A., 1935-
件 名 LCSH:Design -- Psychological aspects  全ての件名で検索
LCSH:Design, Industrial -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Cognitive psychology
LCSH:Human engineering
分 類 DC21:620.82
書誌ID 1000010766
ISBN 0262640376
NCID BA39451329
巻冊次 ISBN:0262640376
NBN B9873522
登録日 2000.02.03
更新日 2000.02.03

類似資料

この資料を見た人はこんな資料も見ています

この資料を借りた人はこんな資料も借りています