<journal article>
A Research to the Effect that Harmony between School and Community Education through "the Time of General Learning"
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Related DOI | |
Related URI | |
Relation | |
Abstract | 学社融合が現在、社会教育の立場から提起されていることを考慮するならば、今後は学校教育がこの学社融合にいかに対応すべきかが考えられなければならない。本論文は、学校教育にとって学社融合はいかなる意義を持つものであるのか、学社融合を現実化することによって、学校教育はどのように変化するのかの問題を検討し、そのメリットの一端を明らかにしたものである。 |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
lnel001_p081 | 372 KB | 465 |
Details
Record ID | |
---|---|
Peer-Reviewed | |
Subject Terms | |
ISSN | |
NCID | |
Type | |
Created Date | 2009.04.22 |
Modified Date | 2023.09.13 |