<departmental bulletin paper>
University Entrance Examinations reform in Zhejiang Province from the Point of High Schools・University Articulation: Focusing on the "Trinity" Entrance Examination Including "Quality-oriented Education"
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Table of Contents | 1.問題の所在:「素質教育」を中心とする教育改革と大学入試改革 2.先行研究の状況:大学入試改革と「素質教育」との齟齬 3.本研究の課題:浙江省において「素質教育」と大学入試改革との関連への考察 4.「三位一体」入試の由来 4.1.教育課程改革の背景 4.2.教育課程改革の背景で浙江省における大学入試改革 5.「三位一体」入試の導入 6.「三位一体」入試の発展 7.「三位一体」入試の実態 7.1.特筆すべき点 7.2.再検討すべき点 8.「三位一体」入試の意義 終わりにshow more |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
25_p067 | 894 KB | 434 |
Details
PISSN | |
---|---|
NCID | |
Record ID | |
Created Date | 2023.05.23 |
Modified Date | 2023.05.24 |