<departmental bulletin paper>
A Study on The Circulatory Learning between Students and Educators in Collaboration by School Education and Social Education : Focusing on Narrative
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Table of Contents | 1.研究課題と視点 2.高校生大学生の語りを位置づける工夫を生み出した行政の福祉分野から教育分野へのアプローチ 3.新しい関係性をひらくためのアプローチとしてのナラティブ 4.新たな関係性をひらくナラティブの視点の今日的な意義 |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
4_p019 | 1.23 MB | 228 |
Details
PISSN | |
---|---|
NCID | |
Record ID | |
Created Date | 2023.01.26 |
Modified Date | 2023.01.26 |