<departmental bulletin paper>
The Possibility of "Proactive, Interactive, and Deep Learning" : Focused on Tokkatsu (Student-led Activities) with COVID-19
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Table of Contents | 1.新型コロナウイルスによる「特別活動」への影響と制約のある条件下での創意工夫の必要性 2.政策上の中等教育及び「特別活動」での「学び 」 3.コロナ禍の「特別活動」に関する研究 4.課題設定 5.事例紹介 6.考察 |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
24_p039 | 1.13 MB | 780 |
Details
PISSN | |
---|---|
NCID | |
Record ID | |
Created Date | 2022.11.07 |
Modified Date | 2022.11.07 |