<departmental bulletin paper>
The Commodities of Service Industries : The Case of Performing Arts and Spectacle Sports

Creator
Language
Publisher
Date
Source Title
Vol
Issue
First Page
Last Page
Publication Type
Access Rights
JaLC DOI
Table of Contents 1 . 本稿の対象と課題
2 . マルクスのサービス=労働説
3. 情報の定義、特徴、条件
4. Shannon的情報と「消費財的情報」
5 . 舞台演芸およびプロスポーツ興行における「限界費用ゼロ」の複製:情報の生産
6 . 舞台演芸およびプロスポーツ興行における生産物の生産
7 . 舞台演芸およびプロスポーツ興行の販売商品
8 . 補論:情報産業論における舞台演芸およびプロスポーツ興行

Hide fulltext details.

pdf 6701_p001 pdf 2.07 MB 198  

Details

PISSN
NCID
Record ID
Peer-Reviewed
Created Date 2021.02.17
Modified Date 2022.10.25

People who viewed this item also viewed