<departmental bulletin paper>
Empirical Study on Integrated Learning : Sets on the Basis of a Loose Framework : Focusing on School Practical Problem
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Related DOI | |
Related URI | |
Relation | |
Table of Contents | Ⅰ.課題の設定 1.課題の設定 2.「かたい枠」を「ゆるやかな枠」へ転化させるための仮説 3.カリキュラム作成の課題 Ⅱ.「総合的な学習」の具体的展開と分析 1.「マイドリームプランイン百道」の設定理由 2.「マイドリームプランイン百道」のめあてと評価の観点 3.ユニットの連関性 4.ユニットにおける教師の活動状況分析 5.総合的な学習における説明責任・結果責任の新しいスタイルの提案 Ⅲ.今後の課題 |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
KJ00004249271 | 885 KB | 303 |
Details
Record ID | |
---|---|
Peer-Reviewed | |
Spatial | |
Subject Terms | |
ISSN | |
NCID | |
Type | |
Created Date | 2012.10.30 |
Modified Date | 2020.10.09 |