<departmental bulletin paper>
Empirical Study on Integrated Learning : Sets on the Basis of a Loose Framework : Focusing on School Practical Problem

Creator
Language
Publisher
Date
Source Title
Vol
First Page
Last Page
Publication Type
Access Rights
JaLC DOI
Related DOI
Related URI
Relation
Table of Contents Ⅰ.課題の設定 1.課題の設定 2.「かたい枠」を「ゆるやかな枠」へ転化させるための仮説 3.カリキュラム作成の課題 Ⅱ.「総合的な学習」の具体的展開と分析 1.「マイドリームプランイン百道」の設定理由 2.「マイドリームプランイン百道」のめあてと評価の観点 3.ユニットの連関性 4.ユニットにおける教師の活動状況分析 5.総合的な学習における説明責任・結果責任の新しいスタイルの提案 Ⅲ.今後の課題

Hide fulltext details.

pdf KJ00004249271 pdf 885 KB 303  

Details

Record ID
Peer-Reviewed
Spatial
Subject Terms
ISSN
NCID
Type
Created Date 2012.10.30
Modified Date 2020.10.09

People who viewed this item also viewed