<departmental bulletin paper>
Roles of Civic Education in Rebuilding a Society after Conflict: the case of Bosnia and Herzegovina
Creator | |
---|---|
Language | |
Publisher | |
Date | |
Source Title | |
Vol | |
First Page | |
Last Page | |
Publication Type | |
Access Rights | |
JaLC DOI | |
Abstract | Symposium (July 2007) Citizenship Education in Global Perspective |
Table of Contents | 一 はじめに 二 紛争後社会の特質 三 市民教育の内容 四 市民教育と民族共存・融和 五 ボスニア・フェルツェゴビナの市民教育とその課題 五-一 紛争前の「市民教育」 五-二 ボスニアの現在 五-三 市民教育の導入経緯と概要 五-四 教科書内容・指導法 五-五 ネットワーク構築 六 考察 七 日本の役割 八 まとめ |
Hide fulltext details.
File | FileType | Size | Views | Description |
---|---|---|---|---|
p001 | 2.17 MB | 779 |
Details
PISSN | |
---|---|
NCID | |
Record ID | |
Peer-Reviewed | |
Spatial | |
Subject Terms | |
Notes | |
Type | |
Temporal | |
Created Date | 2010.02.25 |
Modified Date | 2021.03.05 |