<紀要論文>
The Determinants of ITO Relation Oriented Coordination Maintenance between Provider and Client : From the Perspectives of Resource, Knowledge and Sociology
作成者 | |
---|---|
本文言語 | |
出版者 | |
発行日 | |
収録物名 | |
巻 | |
開始ページ | |
終了ページ | |
出版タイプ | |
アクセス権 | |
JaLC DOI | |
目次 | 1 Introduction 2 Theoretical framework 2.1 Resource based view 2.2 Knowledge based view 2.3 Social exchange theory 3 Methodology 3.1 Data sample 3.2 Data collection 3.3 Survey procedure 4 Analysis and discussion 4.1 Relation oriented coordination maintenance model 4.2 Relation oriented coordination maintenance determinants 5 Conclusion |
詳細
PISSN | |
---|---|
NCID | |
レコードID | |
査読有無 | |
地域 | |
主題 | |
タイプ | |
時代・年代 | |
登録日 | 2014.01.14 |
更新日 | 2020.10.14 |