<図書>
Framing information literacy : teaching grounded in theory, pedagogy, and practice
責任表示 | edited by Mary K. Oberlies and Janna Mattson |
---|---|
シリーズ | ACRL publications in librarianship ; no. 73 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Chicago : Association of College and Research Libraries, a division of the American Library Association , 2018 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 6 v. (lx, 706 p.) ; 23 cm |
目次 | 1: Research as inquiry 2: Information has value 3: Searching as strategic exploration 4: Information creation as a process 5: Scholarship as conversation 6: Authority is constructed and contextual |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085177 |
|
|||
|
2 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085180 |
|
|||
|
3 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085192 |
|
|||
|
4 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085203 |
|
|||
|
5 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085215 |
|
|||
|
6 : pbk | ライブラリーサイエンス研究室 | 015/O 13 | 2018 |
|
110012019085227 |
|
書誌詳細
内容注記 | 1: Research as inquiry 2: Information has value 3: Searching as strategic exploration 4: Information creation as a process 5: Scholarship as conversation 6: Authority is constructed and contextual |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Oberlies, Mary K. Mattson, Janna |
件 名 | LCSH:Information literacy -- Handbooks, manuals, etc
全ての件名で検索
LCSH:Information literacy -- Study and teaching (Higher) 全ての件名で検索 LCSH:Academic libraries -- Relations with faculty and curriculum 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1001692025 |
ISBN | 9780838989371 |
NCID | BB29778614 |
巻冊次 | : set : pbk ; ISBN:9780838989371 1 : pbk ; ISBN:9780838989814 2 : pbk ; ISBN:9780838989838 3 : pbk ; ISBN:9780838989852 4 : pbk ; ISBN:9780838989876 5 : pbk ; ISBN:9780838989890 6 : pbk ; ISBN:9780838989913 |
登録日 | 2020.03.04 |
更新日 | 2020.03.04 |