<図書>
Art in advertising, 1931
責任表示 | E.W. Twining & D.E.M. Hordich |
---|---|
シリーズ | Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga ; v. 5 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | [Tokyo] : Published by Edition Synapse for Eureka Press , 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 190 p., [52] leaves of plates (1 folded) : ill. (some col.) ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
芸工図 3F 書架 | 674.3/Su21/5 | 2014 |
|
050212017001066 |
|
書誌詳細
一般注記 | Reprint. Originally published: Art in advertising : a treatise on artists' work in connection with all branches of publicity. London : I. Pitman, 1931 |
---|---|
著者標目 | *Twining, E. W. Holdich, Dorothy E. M. |
書誌ID | 1001654396 |
NCID | BB16658019 |
登録日 | 2018.04.03 |
更新日 | 2018.04.03 |