このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:8回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Modern publicity, 1921 / Arthur W. Dean . Advertising, its use and abuse, 1925 / Charles Higham . Art and commerce, 1926

責任表示 Roger Fry
シリーズ Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga ; v. 2
データ種別 図書
出版情報 [Tokyo] : Published by Edition Synapse for Eureka Press , 2014
本文言語 英語
大きさ vii, 70, 256, 22 p. ; 22 cm

所蔵情報



芸工図 3F 書架 674.3/Su21/2 2014
050212017001030

書誌詳細

一般注記 Reprint (1st work). Originally published: Modern publicity : a plea for art in advertising. London : I. Pitman, 1921
Reprint (2nd work). Originally published: London : Williams & Norgate ; New York : H. Holt, 1925. (Home university library of modern knowledge)
Reprint (3rd work). Originally published: London : L. & V. Woolf at the Hogarth Press, 1926. (The Hogarth essays ; no. 16)
著者標目 *Dean, Arthur W.
Higham, Charles
Fry, Roger Eliot, 1866-1934
書誌ID 1001654391
NCID BB16657708
登録日 2018.04.03
更新日 2018.04.03