<図書>
Modern publicity, 1921 / Arthur W. Dean . Advertising, its use and abuse, 1925 / Charles Higham . Art and commerce, 1926
責任表示 | Roger Fry |
---|---|
シリーズ | Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga ; v. 2 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | [Tokyo] : Published by Edition Synapse for Eureka Press , 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 70, 256, 22 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
芸工図 3F 書架 | 674.3/Su21/2 | 2014 |
|
050212017001030 |
|
書誌詳細
一般注記 | Reprint (1st work). Originally published: Modern publicity : a plea for art in advertising. London : I. Pitman, 1921 Reprint (2nd work). Originally published: London : Williams & Norgate ; New York : H. Holt, 1925. (Home university library of modern knowledge) Reprint (3rd work). Originally published: London : L. & V. Woolf at the Hogarth Press, 1926. (The Hogarth essays ; no. 16) |
---|---|
著者標目 | *Dean, Arthur W. Higham, Charles Fry, Roger Eliot, 1866-1934 |
書誌ID | 1001654391 |
NCID | BB16657708 |
登録日 | 2018.04.03 |
更新日 | 2018.04.03 |