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<図書>
The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect

責任表示 Paul D. Converse
シリーズ A Century of marketing
データ種別 図書
出版情報 New York : Arno Press , 1978, [1959]
本文言語 英語
大きさ viii, 88, 104 p. ; 24 cm

所蔵情報



中央図 自動書庫 675.2/C 86/b 1978
012232016010096

書誌詳細

別書名 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States
異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect
一般注記 Bibliography: p. 79-88
Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively
著者標目 *Converse, Paul Dulaney, 1889-
件 名 LCSH:Marketing -- United States  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.1
DC:658.8
書誌ID 1001618892
ISBN 0405111614
NCID BA03756255
巻冊次 ISBN:0405111614 ; PRICE:$14.00
登録日 2017.01.13
更新日 2017.01.13

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