<図書>
The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect
責任表示 | Paul D. Converse |
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シリーズ | A Century of marketing |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Arno Press , 1978, [1959] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 88, 104 p. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 675.2/C 86/b | 1978 |
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012232016010096 |
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書誌詳細
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect |
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一般注記 | Bibliography: p. 79-88 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively |
著者標目 | *Converse, Paul Dulaney, 1889- |
件 名 | LCSH:Marketing -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1 DC:658.8 |
書誌ID | 1001618892 |
ISBN | 0405111614 |
NCID | BA03756255 |
巻冊次 | ISBN:0405111614 ; PRICE:$14.00 |
登録日 | 2017.01.13 |
更新日 | 2017.01.13 |