<図書>
Principles of marketing
責任表示 | by Fred E. Clark and Carrie Patton Clark |
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シリーズ | War Department education manual ; EM 779 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | [Washington] : Published for the United States Armed Forces Institute by the Macmillan , c1942 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 828 p., [6] folded p. of plates : ill., maps ; 21 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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理系図 自動書庫 | 1944 |
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012232016001682 |
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理系図 自動書庫 | 1944 |
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012232016001694 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Clark, Fred Emerson, 1890- Clark, Carrie Patton |
書誌ID | 1001596834 |
NCID | BA02683837 |
登録日 | 2016.05.11 |
更新日 | 2016.05.11 |