このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:4回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
An analysis of the relationship to persistence in teaching of certain background characteristics of 352 Connecticut public school teachers issued temporary emergency permits for secondary academic subjects and special subjects, 1957-1960

責任表示 James S. LeSure
データ種別 図書
出版情報 Ann Arbor : UMI Dissertation Services , 1961
本文言語 英語
大きさ ix, 172 p. ; 24 cm

所蔵情報



中央図 3E 372.53/L 56 1997
022212016500045

書誌詳細

一般注記 Facsimile. Reprint of the author's thesis (Ph.D.)--University of Connecticut, 1961
Includes bibliographical references (p. 153-169)
著者標目 *LeSure, James S.
書誌ID 1001594239
NCID BB20976619
登録日 2016.04.07
更新日 2016.04.07