<図書>
The irony of early school reform : educational innovation in mid-nineteenth century Massachusetts
責任表示 | Michael B. Katz ; reissued with a new introduction |
---|---|
シリーズ | Reflective history series / Barbara Finkelstein and William J. Reese, series editors |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Teachers College Press , c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxix, 325 p. ; 23 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
: pbk | 中央図 3E | 372.53/Ka 88 | 2001 |
|
032212014008167 |
|
書誌詳細
一般注記 | Originally published: Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 1968 Includes bibliographical references (p. [283]-319) and index |
---|---|
著者標目 | *Katz, Michael B., 1939- |
件 名 | LCSH:Educational innovations -- Massachusetts
全ての件名で検索
LCSH:Education -- Massachusetts -- History -- 19th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LA304 DC21:370/.9744 |
書誌ID | 1001554820 |
ISBN | 0807740667 |
NCID | BA65342116 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0807740667 |
登録日 | 2015.02.03 |
更新日 | 2015.02.03 |