<図書>
The big sell : structure and strategy of the mass media : radio & television, press, cinema, advertising
責任表示 | Judith Todd |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | London : Lawrence & Wishart , 1961 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 109 p. ; 19 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 英文/明専(洋)/393 | 1961 |
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021212014506084 |
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書誌詳細
別書名 | 異なりアクセスタイトル:The big sell : structure and strategy of the mass media : radio and television, press, cinema, advertising 表紙タイトル:The big sell : television, radio, cinema, press, advertising |
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著者標目 | *Todd, Judith |
分 類 | DC18:301.16 |
書誌ID | 1001551182 |
NCID | BA26282218 |
NBN | B6122398 |
登録日 | 2014.12.19 |
更新日 | 2014.12.19 |