<図書>
Second language task complexity : researching the cognition hypothesis of language learning and performance
責任表示 | edited by Peter Robinson |
---|---|
シリーズ | Task-based language teaching : issues, research and practice / editors, Martin Bygate, John M. Norris, Kris Van den Branden ; v. 2 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Amsterdam ; Philadelphia : J. Benjamins Pub. Co. , c2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 345 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
: pbk | 中央図 1A | 807/Ta 93 | 2011 |
|
032212012010171 |
|
書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Robinson, Peter |
件 名 | LCSH:Second language acquisition LCSH:Language and languages -- Study and teaching 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P118.2 DC22:401/.93 |
書誌ID | 1001494886 |
ISBN | 9789027207203 |
NCID | BB06912773 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9789027207203 : hb ; ISBN:9789027207197 |
登録日 | 2012.12.26 |
更新日 | 2012.12.26 |