<図書>
Organization and effectiveness of induction programs for new teachers
責任表示 | Thomas M. Smith, Laura M. Desimone, Andrew Porter, editors |
---|---|
シリーズ | Yearbook of the National Society for the Study of Education ; 111th, issue 2 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Teachers College, Columbia University , [2012] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi p., p. [219]-498 : ill. ; 23 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] | 教育/04A/4-111-2 |
|
|
022212012000177 |
|
書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Smith, Thomas M. (Thomas Max) Desimone, Laura M. Porter, Andrew C. National Society for the Study of Education |
件 名 | LCSH:First year teachers LCSH:Mentoring in education LCSH:Education -- Study and teaching -- United States 全ての件名で検索 |
書誌ID | 1001491023 |
NCID | BB1048927X |
登録日 | 2012.11.14 |
更新日 | 2012.11.14 |