このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:49回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Communicative competence : theory and classroom practice : texts and contexts in second language learning

責任表示 Sandra J. Savignon
シリーズ The McGraw-Hill second language professional series ; . Directions in second language learning
データ種別 図書
2nd ed
出版情報 New York ; Tokyo : McGraw-Hill , c1997
本文言語 英語
大きさ xiii, 288 p. : ill. ; 24 cm
概要 This ground-breaking text, which stresses the use of meaningful language at all stages of language acquisition, is about texts and contexts in second language learning. It is intended for teachers an... teachers-in-training as an introduction to the theoretical basis for communicative language teaching and as a guide to building a program consonant with those theories.. 続きを見る

所蔵情報


: pbk 中央図 自動書庫 807/Sa 92 1997
032212011506868

書誌詳細

別書名 翻訳タイトル:コミュニケーション能力 : 理論と実践
一般注記 First ed. published in c1983 by Addison-Wesley
Includes bibliographical references (p. 257-269) and index
著者標目 *Savignon, Sandra J.
件 名 LCSH:Languages, Modern -- Study and teaching  全ての件名で検索
LCSH:Communicative competence
分 類 LCC:PB36
DC21:418/.0071/1
書誌ID 1001454758
ISBN 9780070837362
NCID BA42039345
巻冊次 : pbk ; ISBN:9780070837362 ; XISBN:0070837368
登録日 2011.09.02
更新日 2011.09.02

類似資料

この資料を見た人はこんな資料も見ています