<図書>
Communicative competence : theory and classroom practice : texts and contexts in second language learning
責任表示 | Sandra J. Savignon |
---|---|
シリーズ | The McGraw-Hill second language professional series ; . Directions in second language learning |
データ種別 | 図書 |
版 | 2nd ed |
出版情報 | New York ; Tokyo : McGraw-Hill , c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 288 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | This ground-breaking text, which stresses the use of meaningful language at all stages of language acquisition, is about texts and contexts in second language learning. It is intended for teachers an... teachers-in-training as an introduction to the theoretical basis for communicative language teaching and as a guide to building a program consonant with those theories.. 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
: pbk | 中央図 自動書庫 | 807/Sa 92 | 1997 |
|
032212011506868 |
|
書誌詳細
別書名 | 翻訳タイトル:コミュニケーション能力 : 理論と実践 |
---|---|
一般注記 | First ed. published in c1983 by Addison-Wesley Includes bibliographical references (p. 257-269) and index |
著者標目 | *Savignon, Sandra J. |
件 名 | LCSH:Languages, Modern -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Communicative competence |
分 類 | LCC:PB36 DC21:418/.0071/1 |
書誌ID | 1001454758 |
ISBN | 9780070837362 |
NCID | BA42039345 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9780070837362 ; XISBN:0070837368 |
登録日 | 2011.09.02 |
更新日 | 2011.09.02 |