<図書>
Graphic design in Germany : 1890-1945
責任表示 | Jeremy Aynsley |
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シリーズ | Weimar and now : German cultural criticism / Martin Jay and Anton Kaes, general editors |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Berkeley : University of California Press , c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 240 p. : ill. (some col.) ; 29 cm |
概要 | A sweeping and comprehensive catalogue of the graphic arts in Germany from 1890 through World War II, this handsome oversized volume also deals with the methodology of art as a medium of persuasion. |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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芸工 研究室 | 727/A98 | 2000 |
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050212010002236 |
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書誌詳細
一般注記 | Exhibition presented at the Wolfsonian-Florida International University, Sept. 27, 2000-Apr. 29, 2001 Includes bibliographical references (p. 218-232) and index |
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著者標目 | *Aynsley, Jeremy Wolfsonian-Florida International University |
件 名 | LCSH:Commercial art -- Germany -- History -- 20th century
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LCSH:Graphic design (Typography) -- Germany -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:NC998.6.G4 DC21:741.6/0943/09041 |
書誌ID | 1001428751 |
ISBN | 0520227964 |
NCID | BA55078394 |
巻冊次 | ISBN:0520227964 |
登録日 | 2010.09.06 |
更新日 | 2010.09.06 |