このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:12回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Bridging diversity : participatory learning for responsive development

責任表示 Lawrence F. Salmen and Eileen Kane
シリーズ Directions in development
データ種別 図書
出版情報 Washington, D.C. : World Bank , c2006
本文言語 英語
大きさ xviii, 144 p. : ill. ; 23 cm
概要 Salmen and Kane, both from the World Bank, describe the Bank's diverse approaches to social research and document cases in which effective listening allowed projects and policies to generate their des...red impact. They also find that current approaches could be more technically robust and responsive to beneficiaries. Using the example of the beneficiary assessment, they recommend an approach that bridges apparently opposing dimensions of research. Annotation ©2006 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com) 続きを見る

所蔵情報



中央図 4C_138‐195 [経済 統計資料] 3WB/2005/00850 2006
017212005008508

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Salmen, Lawrence F., 1942-
Kane, Eileen
件 名 LCSH:Economic assistance -- Developing countries -- Evaluation  全ての件名で検索
LCSH:Economic development projects -- Developing countries -- Evaluation  全ての件名で検索
分 類 LCC:HC60
DC22:338.9/0097172/4
書誌ID 1001308544
ISBN 0821363360
NCID BA75683226
巻冊次 ISBN:0821363360 ; XISBN:9780821363362
登録日 2009.09.18
更新日 2009.09.18

類似資料

この資料を見た人はこんな資料も見ています