<図書>
Killer game programming in Java
責任表示 | Andrew Davison |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | Beijing ; Cambridge : O'Reilly , 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 969 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | Assuming a solid grounding in Java, this guide introduces the Java imaging and sound classes available in J2SE 1.4 and J2SE 5.0 for 2D games, and explains how to program 3D games using Java 3D, Java's...scene graph API. Davison (computer engineering, Prince of Songkla University, Thailand) covers sampled audio synthesis, side scrollers, sprites, animation, particle systems, shooting techniques, landscape and scenery creation, and network programming. Annotation ©2005 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com) 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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芸工図 2F 書架 | 798.5/D46 | 2005 |
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013212005001357 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Davison, Andrew |
書誌ID | 1001291280 |
ISBN | 0596007302 |
NCID | BA73282585 |
巻冊次 | ISBN:0596007302 |
登録日 | 2009.09.18 |
更新日 | 2009.09.18 |