このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:6回

  • 貸出数:3回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
Killer game programming in Java

責任表示 Andrew Davison
データ種別 図書
出版情報 Beijing ; Cambridge : O'Reilly , 2005
本文言語 英語
大きさ xxiv, 969 p. : ill. ; 24 cm
概要 Assuming a solid grounding in Java, this guide introduces the Java imaging and sound classes available in J2SE 1.4 and J2SE 5.0 for 2D games, and explains how to program 3D games using Java 3D, Java's...scene graph API. Davison (computer engineering, Prince of Songkla University, Thailand) covers sampled audio synthesis, side scrollers, sprites, animation, particle systems, shooting techniques, landscape and scenery creation, and network programming. Annotation ©2005 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com) 続きを見る

所蔵情報



芸工図 2F 書架 798.5/D46 2005
013212005001357

書誌詳細

一般注記 Includes index
著者標目 Davison, Andrew
書誌ID 1001291280
ISBN 0596007302
NCID BA73282585
巻冊次 ISBN:0596007302
登録日 2009.09.18
更新日 2009.09.18

この資料を見た人はこんな資料も見ています