このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:8回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
An introduction to critical discourse analysis in education

責任表示 edited by Rebecca Rogers
データ種別 図書
出版情報 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2004
本文言語 英語
大きさ xxix, 266 p. : ill. ; 24 cm
概要 This book represents a new synthesis of theoretical & empirical work in critical discourse analysis in education. The contribution it makes is to begin to identify the ways in which discourse analyti... accounts are connected to theories of learning.
This book represents a new synthesis of theoretical & empirical work in critical discourse analysis in education. The contribution it makes is to begin to identify the ways in which discourse analytic accounts are connected to theories of learning.
続きを見る

所蔵情報


: cloth 中央図 自動書庫 801/R 62 2004
058212005017092

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Rogers, Rebecca M.
件 名 LCSH:Interaction analysis in education
LCSH:Critical discourse analysis
LCSH:Learning
分 類 LCC:LB1034
書誌ID 1001270842
ISBN 0805848177
NCID BA6657775X
巻冊次 : cloth ; ISBN:0805848177
: pbk ; ISBN:0805848185
登録日 2009.09.18
更新日 2009.09.18

類似資料