<図書>
Marketing and the brand manager
責任表示 | by Gordon Medcalf |
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シリーズ | The commonwealth and international library of science, technology, engineering and liberal studies ; The essentials of marketing series |
データ種別 | 図書 |
版 | [1st ed.] |
出版情報 | Oxford : Pergamon Press , 1967 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 252 p. : ill. ; 20 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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理系図3F 数理独自 | MEDC/10/K1 | 1967 |
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027232003209686 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Medcalf, Gordon |
件 名 | LCSH:Product management |
分 類 | LCC:HF5415.15 DC:658.8 |
書誌ID | 1001057672 |
NCID | BA20992902 |
登録日 | 2009.09.17 |
更新日 | 2009.11.02 |