<図書>
The effectiveness of promotion agencies at attracting foreign direct investment
責任表示 | by Jacques Morisset and Kelly Andrews-Johnson |
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シリーズ | Occasional paper / Foreign Investment Advisory Service ; 16 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Washington, DC : World Bank , c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 108 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 4C_138‐195 [経済 統計資料] | 3WB/O.P./16 | 2004 |
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017222003002047 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Morisset, Jacques Andrews-Johnson, Kelly, 1968- |
件 名 | LCSH:Investments, Foreign LCSH:Industrial promotion |
分 類 | LCC:HG4538 |
書誌ID | 1001030961 |
ISBN | 0821356062 |
NCID | BA64317510 |
巻冊次 | ISBN:0821356062 |
登録日 | 2009.09.17 |
更新日 | 2009.09.17 |