<図書>
Logos : logo, identity, brand, culture
責任表示 | Conway Lloyd Morgan |
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シリーズ | Pro Graphics |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Crans-Pres-Celigny : RotoVision SA , c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 160 p. : col. ill. ; 27 cm |
概要 | In the fight for market share and customer loyalty, the logo is a key weapon in the corporate armoury. Logos provide the bedrock for the development of corporate identities, for the evolution of comme...cial brands, and for the nurturing of corporate culture. Logos are a primary means of communicating corporate values to customers and employees, to shareholders and investors, in the marketplace and in the world.続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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芸工図 2F 書架 | 727/Mo44 | 1999 |
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072032199000018 |
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書誌詳細
著者標目 | Morgan, Conway Lloyd |
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書誌ID | 1000985910 |
ISBN | 2880463289 |
NCID | BA41915058 |
巻冊次 | ISBN:2880463289 |
登録日 | 2009.09.16 |
更新日 | 2009.09.16 |