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<図書>
Logos : logo, identity, brand, culture

責任表示 Conway Lloyd Morgan
シリーズ Pro Graphics
データ種別 図書
出版情報 Crans-Pres-Celigny : RotoVision SA , c1999
本文言語 英語
大きさ 160 p. : col. ill. ; 27 cm
概要 In the fight for market share and customer loyalty, the logo is a key weapon in the corporate armoury. Logos provide the bedrock for the development of corporate identities, for the evolution of comme...cial brands, and for the nurturing of corporate culture. Logos are a primary means of communicating corporate values to customers and employees, to shareholders and investors, in the marketplace and in the world.続きを見る

所蔵情報



芸工図 2F 書架 727/Mo44 1999
072032199000018

書誌詳細

著者標目 Morgan, Conway Lloyd
書誌ID 1000985910
ISBN 2880463289
NCID BA41915058
巻冊次 ISBN:2880463289
登録日 2009.09.16
更新日 2009.09.16