<図書>
The language of magazines
責任表示 | Linda McLoughlin |
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シリーズ | Intertext |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | London ; New York : Routledge , 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 115 p. : ill. ; 25 cm |
概要 | The Language of Magazines *shows how linguistic techniques such as puns and presuppositions are used by magazines to capture our attention*examines how image and text combine to produce meaning*discu...ses how ideological messages are conveyed*analyses how the sexes are constructed through language*looks at how magazines relate to culture *explores a wide variety of magazines, including Cosmopolitan, Mens Health, Bliss, Diva, FHM, Sugar and Viz. 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 1A | 836/Ma 22/52000077 | 2000 |
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052212000000776 |
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言文 英語 | 836/Ma 22 | 2000 |
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052212003002180 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 114-115) and indexes |
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著者標目 | *McLoughlin, Linda, 1957- |
件 名 | LCSH:Mass media and language LCSH:Periodical LCSH:Discourse analysis |
分 類 | DC21:302.23/01/4 |
書誌ID | 1000975246 |
ISBN | 0415214246 |
NCID | BA46522416 |
巻冊次 | ISBN:0415214246 |
登録日 | 2009.09.16 |
更新日 | 2009.09.16 |