<図書>
Why we buy : the science of shopping
責任表示 | Paco Underhill |
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シリーズ | A Touchstone book |
データ種別 | 図書 |
版 | 1st Touchstone ed |
出版情報 | New York : Touchstone : Simon & Schuster , 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 255 p. ; 22 cm |
概要 | The culmination of 15 years of meticulous research and observation, this riveting audiobook offers hilarious anecdotes and amazing hard facts about one of Americas favorite pastimes. Abridged. 7 CDs....続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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: pbk | 中央図 自動書庫 | 675.2/U 75/20030497 | 2000 |
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017212003004977 |
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: pbk | 理系図2F 開架 | 675.2/U 75 | 2000 |
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003212004001137 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Underhill, Paco |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Consumer behavior LCSH:Shopping |
分 類 | NDC9:675.2 LCC:HF5415.2 DC21:658.8/34 |
書誌ID | 1000972376 |
ISBN | 0684849143 |
NCID | BA47058391 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0684849143 |
登録日 | 2009.09.16 |
更新日 | 2009.09.16 |