<図書>
The interplay of locus-of-control with peer perceptions of classroom achievement and social status : a sociometric analysis of a developmental process affecting regular and special education students
責任表示 | Michael Harold Bailey |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1986 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 208 p. ; 21 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/2-84 | 1987 |
|
068032187070156 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.)-- Marquette University, 1986 Include Appendix A-G and Reference |
---|---|
著者標目 | Bailey, Michael Harold |
書誌ID | 1000818553 |
NCID | BA59485946 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |