<図書>
An experimental investigation of the interaction between sensory modality preference and mode of presentation in the instruction of arithmetic concepts to third grade underachievers
責任表示 | by Frederick H. Weinberg |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, MI. : UMI Dissertation Services , 1983 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 216 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/1136 | 1987 |
|
068032187039886 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy -- St. John's University, 1983 Includes appendix and bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Weinberg, Frederick Hunter |
書誌ID | 1000808673 |
NCID | BA59383108 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |