このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:5回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
The consistency of teacher judgment and the degree of cerebral dominance in identifying self-directed learning readiness in regular and gifted students

責任表示 Wanda Smith Hudson
データ種別 図書
出版情報 Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1986
本文言語 英語
大きさ vi, 74 p. ; 22 cm

所蔵情報



中央図 自動書庫 教育心理学/2-41 1987
068032187069737

書誌詳細

一般注記 Photocopy of the author's thesis (Ph.D.)-- George Peabody College for Teachers of Vanderbilt University, 1986
Include Appendix A-B and Reference
著者標目 Hudson, Wanda Smith
書誌ID 1000806706
NCID BA59446627
登録日 2009.09.15
更新日 2009.09.15