<図書>
The motor electrical manual : the most practical guide to the electrical equipment of the modern car : a fully illustrated handbook on the working principles, maintenance and repair of lighting, ignition and starting systems and auxiliaries
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 8th ed |
出版情報 | London : Published for Temple Press by the English Universities Press , [19--] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 151 p. : ill. ; 19 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 2B | 542/Mo 88 | 19-- |
|
058211981143761 |
|
書誌詳細
一般注記 | "Motor car electrical equipment simply explained" -- Cover |
---|---|
書誌ID | 1000805828 |
NCID | BA59993765 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |