<図書>
The relationship of cognitive style to academic achievement and social competence in fourth and fifth grade students
責任表示 | Earline Lynn Anderson |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1986 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 213 p. ; 21 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/2-332 | 1987 |
|
068032187072567 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- University of Washington, 1986 Bibliography: p. [128]-139 |
---|---|
著者標目 | Anderson, Earline Lynn |
書誌ID | 1000804119 |
NCID | BA59465370 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |