<図書>
Concept mapping as an approach to assessment of students' representation of structural knowledge
責任表示 | Barbara Ann Beyerbach |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1985 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ii, 130 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/2367 | 1987 |
|
068032187051866 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.)-- Syracuse University, 1985 Include Appendix and Reference |
---|---|
著者標目 | Beyerbach, Barbara Ann |
書誌ID | 1000793123 |
NCID | BA59076663 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |