<図書>
The influence of parent-child and parent-school relations on the reading achievement of title I compensatory education students
責任表示 | Anthony Wells Jackson |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1982 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 223 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/419 | 1987 |
|
068032187032955 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- The University of Michigan, 1982 Bibliography: p. 218-223 |
---|---|
著者標目 | Jackson, Anthony Wells |
書誌ID | 1000792075 |
NCID | BA59088367 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |