<図書>
A multivariate analysis of the effects of a parent education model follow through program versus enrollment in a title i school on reading and mathematics competence, grade retention and special education placement of black and hispanic students : a longitudinal study
責任表示 | Edwina Ankton Pace-Chappell |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1984 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 162 p. ; 21 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/1932 | 1987 |
|
068032187047654 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- Southern Illinois University at Carbondale, 1984 Include Appendix A-C an Reference |
---|---|
著者標目 | Pace-Chappell, Edwina Ankton |
書誌ID | 1000784443 |
NCID | BA58859574 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |