このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:7回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
A multivariate analysis of the effects of a parent education model follow through program versus enrollment in a title i school on reading and mathematics competence, grade retention and special education placement of black and hispanic students : a longitudinal study

責任表示 Edwina Ankton Pace-Chappell
データ種別 図書
出版情報 Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1984
本文言語 英語
大きさ viii, 162 p. ; 21 cm

所蔵情報



中央図 自動書庫 教育心理学/1932 1987
068032187047654

書誌詳細

一般注記 Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- Southern Illinois University at Carbondale, 1984
Include Appendix A-C an Reference
著者標目 Pace-Chappell, Edwina Ankton
書誌ID 1000784443
NCID BA58859574
登録日 2009.09.15
更新日 2009.09.15