<図書>
Effects of proximal goals and feedback on spelling achievement and self-efficacy in learning disabled children
責任表示 | Carolyn Kammholz Hudson |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : U.M.I. , c1984 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 96 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/1807 | 1987 |
|
068032187046423 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- Temple University, 1984 Include Appendix A-I |
---|---|
著者標目 | Hudson, Carolyn Kammholz |
書誌ID | 1000782847 |
NCID | BA58806068 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |