<図書>
Relationships of norm-referenced and content-referenced grading strategies to helplessness deficits in success- and failure-oriented students
責任表示 | David Lee Miller |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Services , 1982 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | iv, 156 p. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 教育心理学/286 | 1987 |
|
068032187031635 |
|
書誌詳細
一般注記 | Photocopy of the author's thesis (Ph.D.) -- University of California, Berkeley, 1982 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Miller, David Lee |
書誌ID | 1000772738 |
NCID | BA58990987 |
登録日 | 2009.09.15 |
更新日 | 2009.09.15 |