<図書>
Radio advertising for retailers
責任表示 | C.H. Sandage |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 1948 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 280 p. : ill. ; 22 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 210/S/157 | 1948 |
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017232000398577 |
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書誌詳細
一般注記 | "A report based on a national study of the actual use of radio advertising by retail stores and services and by regional manufactures. The study was finaced by a research grant made by the Columbia Broadcasting System, Inc." -- T.p |
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著者標目 | *Sandage, C. H. (Charles Harold), 1902- |
書誌ID | 1000624305 |
NCID | BA16454871 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |