<図書>
Effective direct advertising : the principles and practice of producing direct advertising for distribution by mail or otherwise
責任表示 | by Robert E. Ramsay |
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データ種別 | 図書 |
版 | 2nd ed |
出版情報 | New York ; London : D. Appleton , 1928 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 660 p., [48] p. of plates : ill. ; 21 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 210/R/3 | 1928 |
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017232000410611 |
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書誌詳細
一般注記 | Bibliography and acknowlegments: p. 611-613 Index: p. 615-660 |
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著者標目 | Ramsay, Robert E. |
書誌ID | 1000573402 |
NCID | BA31398288 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |