<図書>
The marketing of professional accounting services : a personal practice development approach
責任表示 | James J. Mahon |
---|---|
シリーズ | Modern accounting perspectives and practice |
データ種別 | 図書 |
版 | 2nd ed |
出版情報 | New York : Wiley , c1982 |
大きさ | xviii, 199 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 3B | 336.9/Ma 29-1/1 | 1982 |
|
068172183005898 |
|
書誌詳細
一般注記 | "A Ronald Press publication" Includes index |
---|---|
著者標目 | *Mahon, James Joseph, 1912- |
件 名 | LCSH:Accounting -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Advertising -- Accountants 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5657 DC19:657/.61/0688 |
書誌ID | 1000540610 |
ISBN | 0471867314 |
NCID | BA00438264 |
巻冊次 | ISBN:0471867314 ; PRICE:$34.95 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |