<図書>
Multiattribute decisions in marketing : a measurement approach
責任表示 | [by] Paul E. Green [and] Yoram Wind ; with contributions by J. Douglas Carroll |
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シリーズ | Editors' series in marketing |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Hinsdale, Ill. : Dryden Press , [c1973] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 396 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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理系図2F 開架 | 675.2/G 82/m | 1973 |
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034232000109525 |
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書誌詳細
一般注記 | Bibliography: p. 374-387 |
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著者標目 | *Green, Paul E. Wind, Yoram J. joint author |
件 名 | LCSH:Decision-making LCSH:Motivation research (Marketing) LCSH:Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC:658.8 |
書誌ID | 1000539426 |
ISBN | 0030919150 |
NCID | BA03841219 |
巻冊次 | ISBN:0030919150 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |