<図書>
Current controversies in marketing research
責任表示 | edited by Leo Bogart for the Market Research Council |
---|---|
シリーズ | Markham series in marketing |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Chicago : Markham Pub. Co. , c1969 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 164 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 143/B/9 | 1969 |
|
017232000182783 |
|
書誌詳細
一般注記 | Bibliographical footnotes |
---|---|
著者標目 | *Bogart, Leo comp Market Research Council |
件 名 | LCSH:Marketing research -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC:658.83/08 |
書誌ID | 1000536123 |
NCID | BA28202945 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |