<図書>
What makes women buy : a guide to understanding and influencing the new woman of today
責任表示 | Janet L. Wolff |
---|---|
シリーズ | McGraw-Hill series in advertising and selling |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : McGraw-Hill , 1958 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 294 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
理系図1F 開架 | 367/W 84/w | 1958 |
|
034232000089510 |
|
書誌詳細
著者標目 | *Wolff, Janet |
---|---|
分 類 | DC18:658.8105 |
書誌ID | 1000530789 |
NCID | BA21011530 |
NBN | B5807974 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |