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<図書>
Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California

責任表示 M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King
シリーズ Praeger special studies in international economics and development
データ種別 図書
出版情報 New York : Praeger , 1975
本文言語 英語
大きさ xv, 156 p. ; 25 cm

所蔵情報



中央図 3B 332.1/Y 92/1 1975
017232000070898

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references
著者標目 *吉野, 洋太郎(1932-) <ヨシノ, ヨウタロウ>
件 名 LCSH:Marketing -- Japan  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.12.J3
DC:658.8/00952
書誌ID 1000526558
ISBN 0275091708
NCID BA0376413X
巻冊次 ISBN:0275091708
登録日 2009.09.14
更新日 2009.09.14

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