<図書>
Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California
責任表示 | M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King |
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シリーズ | Praeger special studies in international economics and development |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Praeger , 1975 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 156 p. ; 25 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 3B | 332.1/Y 92/1 | 1975 |
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017232000070898 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references |
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著者標目 | *吉野, 洋太郎(1932-) <ヨシノ, ヨウタロウ> |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.12.J3 DC:658.8/00952 |
書誌ID | 1000526558 |
ISBN | 0275091708 |
NCID | BA0376413X |
巻冊次 | ISBN:0275091708 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |