<図書>
Agricultural marketing intervention in East Africa : a study in the colonial origins of marketing policies, 1900-1965
責任表示 | by Masao Yoshida |
---|---|
シリーズ | I.D.E. occasional papers series ; no. 20 |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Tokyo : Institute of Developing Economies , 1984 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 206 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 自動書庫 | 611.02/Y 86/1 | 1984 |
|
068172184006663 |
|
書誌詳細
一般注記 | Bibliography: p. [184]-197 Includes index |
---|---|
著者標目 | *吉田, 昌夫 <ヨシダ, マサオ> |
件 名 | LCSH:Produce trade -- Government policy -- Africa, East -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9017.E22 DC19:380.1/41/09676 |
書誌ID | 1000504210 |
ISBN | 4258520209 |
NCID | BA01479460 |
巻冊次 | ISBN:4258520209 ; PRICE:¥4600 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |